Friday, September 4, 2009

"Cause of Itself"

Ιούλιος 2008

Ζέστη. Ανεπιθύμητοι τριγύρω. Ήδη έχω πάει κι έχω έρθει Στο Νησί 1-2 φορές. Καφές, τσιγάρο κι ανόητη επιμονή να πάει 2. Υπομονή, επίσης. Να έρθει η ώρα της 3ης επίσκεψης μου, Ίκαρε! Στέκομαι μπροστά απο την οθόνη του pc στο εργαστήριο που δουλεύω. Ανοίγω το "μπλέ πουλί". Με καλωσορίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι Causa Sui κυκλοφόρησαν καινούριο δίσκο! Summer Sessions vol. 1 τον εβαπτίσανε! Δεν είναι ακριβώς στουντιακός, μυρίζει Jam! Έχω ήδη πετάξει πάνω απο τα "ψηλά" τους σαλόνια. Γαμώ την κρατική τηλεόραση. 2 παρά τέταρτο, πάω σπίτι..

Ο τρίφτης γυρίζει, το δωμάτιο αχνίζει, το vol. 1 μπαίνει στο βίρτουαλ πικάπ μου κι έχω φύγει μάγκες! Πιάνω τον εαυτό μου στο ταβάνι. Χρόνια είχε να συμβεί αυτό. Να πατήσω repeat σε δίσκο; Φαινόμενο! Μόνο με κάτι μεγαλεία των αρχηγών, πατέρων στις πρώτες μου "συμπαντικές" περιηγήσεις. Sabbath, Zeppelin, Hawkwind. Ψέματα, το είχα ξαναπάθει αυτό με τους κυρίους Sui. Αφού κάθε τους κυκλοφορία είναι εξέλιξη, εμπειρία, ανάμνηση, ευκαιρία, να θυμηθούμε ό,τι οι περισσότερες μουσικές σκηνές των ημερών μας ξεχνούν να αναδείξουν. Το παρελθόν. Μέχρι σήμερα, κουβαλάνε 4 δεκαετίες οι τύποι. 70's feeling, fuzz, garage, kraut, space, heavy, ROCK ! Τζάμπα οι ταμπέλες και η μπογιά που τiς βάψανε. Causa Sui. Απλά θέλω τα υπόλοιπα volume, πρίν καλά-καλά το χονέψω αυτό! Γιατί μου την εφέραν έτσι ;

Ε, ήρθε και το εφέτο! Έχω προσηλυτίσει πολύ κόσμο με αυτή τη μπάντα. Απο το 2005 που βγάλανε το s/t τους κάθε δίσκος τους είναι για μένα μια νέα ευκαιρία να κάνω τον καραγκιόζη. Διαδίδω τον ιό. Κάτι πετυχαίνω! Μάλιστα μου είπανε στη Σύρο οτι για 1η φορά στο καινούριο τους σπίτι ακούστηκαν οι "cause of itself". "Οι Αυτοδημιούργητοι". Ναί, έτσι μεταφράζονται! Σαν Το Θεό ενα πράμα..

Τώρα κρατώ στα ψηφιακά μου συρτάρια και τα άλλα 2 volumes ! Και για να γράφω φέτος, για πρόλογο, τι μου προκλήθηκε πέρυσι, απο εκείνους, για να γινόμαστε κατανοητοί, κάνω τον πρόλογο κυρίως θέμα κι ο επίλογος ας μπεί ΕΔΩ (!)


υ.γ. εκείνο το σπίτι της Σύρου, κάηκε λίγους μήνες μετά.

Τίποτα Δεν Είν' Τυχαίο !

No comments:

Post a Comment