Tuesday, September 22, 2009

Κιβωτός

Ξέρεις, εμένα δεν μου αρέσει ο κίνδυνος. Όχι οτι δεν πράττω σύμφωνα με αυτό που εσύ θεωρείς επικίνδυνο. Διότι κίνδυνος στο δικό μου σύμπαν, στη δική μου τροχειά κίνησης, δεν είναι κάτι που φοβάται ένας μέσος άνθρωπος. Ούτε καν αυτό που θεωρεί "μπροστά" ένα "περπατημένο" μυαλό. Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗΣ ΠΟΥ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΜΟΥ. Ό,τι πάει να με κάνει να νιώσω πιό άδειος απο πρίν. Πιό μπερδεμένος, πιο ανισόρροπος κλπ. Ο κίνδυνος λοιπόν, εκείνη η ανώτερη δύναμη που θα βρεθεί ανάμεσα σε μένα, σε σένα, ή το οτιδήποτε άλλο υπάρξει εδώ, εκεί και παραπέρα, ούρλιαξε αυτή τη φορά. Ούρλιαξε για να ακούσω. Να με προλάβει. Όχι για το εδώ. Διότι πέρασε. Κι ενώ τον άκουσα είπα να μην δόσω βάση για λίγο. Η κραυγή του ήταν για το "εκεί και παραπέρα". Αφου το ξέρεις. Κάθε πράξη αντηχεί στο πεπρομένο που εσύ ο ίδιος δημιουργείς. ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ. Απο το να πλύνεις τα πιάτα σου χωρίς απορρυπαντικό μέχρι το να σκοτώσεις. Τρελή αντίθεση ε;

Και μου την δίνει που ο κόσμος δεν το συμμερίζεται αυτό και λειτουργεί όπως να΄ναι! Δεν τον απασχολεί; Δεν το κατάλαβε ποτέ; Κι εκείνοι που το παίζουν ξύπνιοι, άραγε συνειδητοποιούν τι προκαλούν;

Βρίσκομαι συνεχώς σε καταστάσεις που το αντιμετωπίζω αυτό ξέρεις. Κι εδώ προδίδω το παρελθόν μου και το λάθος κάθε επιλογής που δεν πήρα, κι ας ήξερα οτι ήταν η σωστή. Έπρεπε π.χ να τους είχα σπάσει στο ξύλο και τους τρείς εκείνο το βράδυ. Έστω να είχα βάλει τις φωνές για τη κατάντια τους και να 'φευγα. Όμως δεν το έκανα. Γιατί; Απόρησα! Λες και ήμουν εγώ το οφσάιντ! Αμ, δε..

"Κι άμα με πούν ξενέρωτο Θεούλη μου, τι να τα κάνω τα καρμικά μου σύνδρομα" ; Εγώ μάγκες αν ήμουν ο Μεγάλος θα έβγαζα μια ξυφολόγχη σε όποιον με χαρακτήριζε έτσι και θα τον απειλούσα για μια ζωή σεξουαλικής στηρότητας και "στέρησης" αυτοπεποιήθησης !

Διότι ο κόσμος ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ! Κατακρεουργημένος απο τα πάντα! Κι αυτός και το μυαλό του. Τρέξιμο, δουλεία, κόρνα, κακό, σάπια διατροφή, νερό δηλητήριο, θόρυβος, θόρυβος, πανικός, ταραχή, στρές, άγχος, ντούμ, ναρκωτικά, πιόμα, αρρώστια, εικόνες παραμόρφωσης, ανοχή, έλλειψη ΓΝΩΣΗΣ. Να πώ και άλλα; ΝΑΙ! Εμπόριο μούργας, πολιτική, εκλογές, κυβέρνηση, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, θα, θα, ορκίζομαι. Κι εγώ! Θα σας πάρω τα σκάλπ!

Ρε κοπέλα μου, ας φύγουμε απο εδώ. Να πάμε αλλού. Δεν μας "ξέρουνε" και δεν τους θέλουμε. Καλά δεν ήμασταν εκεί; Δεν την εβρίσκαμεν ; ΜΑΚΡΙΑ, εδώ να τη παλέψω άλλο ΔΕΝ ΘΕΛΩ. Κι όχι, δεν φταίνε τα άψυχα τερατουργήματα τους. Φταίει ο ίδιος ο άνθρωπος. Γι'αυτό στα λέω όλα αυτά. Δεν θα βάλει μυαλό. Η καταστροφή του δεν φτιάχνεται με τίποτα. Ίσως το 12 αφού περάσει η κιβωτός. Αλλά αν μας πάρει μαζί δε θα΄χω πρόβλημα να έχω και 2-3 μαλάκες δίπλα μου. Διότι θα είναι λίγοι και μπορούμε να τους "καταφέρουμε"..

No comments:

Post a Comment